فناوری‌های نوین برای امنیت آسمان کشور به‌کار گرفته شده است



ایسنا/اصفهان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش گفت: فناوری‌های نوین نظامی برای امنیت آسمان کشور با بهره‌گیری از تولیدات داخلی به‌کار گرفته شده است.

امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده، امروز یکشنبه(۲۰ اسفند) در سفر به اصفهان از گروه‌های پدافند هوایی ارتش بازدید و اظهار کرد: منطقه مرکزی پدافند هوایی ارتش کشور از اصفهان مدیریت می‌شود که نقش مهمی در امنیت هوایی ایران و زیرساخت‌های ملی دارد.

وی با بیان اینکه برای تامین آسمان کشور از فناوری‌های نوین و مدرن استفاده می‌شود، افزود: این تولیدات حاصل تلاش نیروهای جوان و توانمند نظامی کشور است که توانسته آسمان ایران را به عنوان امن‌ترین مرزهای هوایی متجلی کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش ادامه داد: توانایی نیروی انسانی در برقراری امنیت هوایی بسیار مهم بوده و سرمایه‌گذاری برای مهارت‌افزایی این قشر صورت گرفته است.

به گفته وی، انسجام و همکاری‌های مشترک ارتش و سپاه در پدافند هوایی در تحصیل امنیت مرزهای هوایی کارگشا و هدفمند بوده که این تعاملات در بخش‌های دیگر نظامی نیز مشهود بوده و نیاز به همکاری بین بخشی در تمامی دستگاه‌های کشور وجود دارد.

به اعتقاد وی، همکاری‌های متشرک در سایه همدلی و وحدت دستاوردهای زیادی را برای کشور داشته که این روند ادامه می‌یابد.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده تیم سازی و تربیت نیرو را دغدغه مهم برای ارتش عنوان کرد و گفت: علاوه بر توسعه تجهیزات باید برای کارآمدی و تربیت نیروی انسانی توانمند نیز کار کرد.

در جریان بازدید فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش از گروه‌های پدافند هوایی استان اصفهان، فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نیز از آخرین اقدامات این یگان نظامی گزارشی ارائه کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی و تقویت تجهیزات نظامی در یگان‌های پدافند هوایی اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد جز اولویت‌ها قرار دارد.

 امیر سرتیپ علی حدادی سامانی  ادامه داد: آسمان منطقه مرکزی کشور در امنیت کامل قرار دارد و تمامی حرکت‌های پرنده‌های نظامی و غیرنظامی مورد رصد قرار دارد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید