عکاسان راه یافته به جشنواره‌ عکسِ قاب سبز معرفی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



قاسم آل کثیر، دبیر سومین جشنواره عکس قاب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۰۰ تعداد فرم عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با حضور داورانِ این بخش از جشنواره آثار راه یافته به جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

دبیر جشنواره عکس قاب سبز با اشاره به اسامیِ عکاسانِ راه یافته به جشنواره ملی عکسِ قاب سبز، اضافه کرد: آرمیتا ورناصری با سه اثر، امین حمادی با سه اثر، بلقیس صادقی‌فر با یک اثر، حدیث عویطی‌زاده با یک اثر، رانیا غربی با یک اثر، عباس قاسم‌پور اهوازی با ۲ اثر، علی آقاشیرمحمدی با ۶ اثر، فاطمه شعاعی با یک اثر، لمیاء نیسی با یک اثر، محمد زرانژاد با پنج اثر و مهدی دربندی با ۲ اثر ازجمله این افراد هستند.

آل کثیر تصریح کرد: علی معرف با پنج اثر، مهزیار مهدی‌پور با ۲ اثر، نرگس واعظ‌زاده با یک اثر، حسین بابازاده با یک اثر، مهدی سلطانی‌نژاد با یک اثر، فریال عذاری اهوازی با چهار اثر و نوال عذاری اهوازی با پنج اثر از دیگر افراد راه‌یافته به جشنواره‌ی ملی قاب سبز هستند.

وی بیان کرد: جشنواره ملی عکس قاب سبز به همت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان برگزار می‌شود که اختتامیه این مراسم یک‌شنبه ۲ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید